REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.santulana.pl z 21.07.2023 r.
1. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
2. Postanowienia ogólne
3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
3.1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3.2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a.) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c.) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla [nazwa prowadzącego],
e.) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
3.3. Szczególne postanowienia dotyczące towarów w formie świadczenia usług stacjonarnie lub online – m.in. w formie sesji, warsztatów, szkoleń, webinarów, konsultacji, wyjazdów szkoleniowych, dostępu do nagrań czy publikacji; zwanych dalej usługami:
a) Klient kupujący usługi oświadcza, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną Agnieszki Nowakowskiej pod firmą: Kanagi Agnieszka Nowakowska z siedzibą we Wrocławiu (54-129), ul. Skrzydlata 24/3, NIP: 894-114-82-94 są chronione prawem autorskim i są udostępniane klientom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe, nagrania i publikacje nie mogą być odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie korzystającym z danej formy usługi.
b) Klient korzystający z usługi otrzymuje wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu tematu określonego w opisie usługi. Nie gwarantuje się klientowi osiągnięcia założonego przez niego celu określonego w usłudze. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w jaki korzysta z przedstawionych mu informacji i metodologii.
c) Klient oświadcza, że nie będzie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń względem usług lub materiałów z nich pochodzących.
d) Klient oświadcza, że usługi nie zastępują psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego i mają charakter wyłącznie edukacyjny. W przypadku świadczenia usługi indywidualnej, klient podpisuje i dostarcza osobiście lub formie elektronicznej stosowne oświadczenie dostarczone przez prowadzącego sklep w formie umożliwiającej zapoznanie się z jego treścią.
e) Klient decydujący się na korzystanie z usług będący w trakcie psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego, lub cierpiące na jakiekolwiek choroby, proszony jest o skonsultowanie się ze swoim lekarzem lub psychoterapeutą przed skorzystaniem z usługi.
f) Zapłata za zakupione usługi jest jednocześnie akceptacją Regulaminu oraz nawiązaniem umowy na świadczenie usługi i nie wymaga odrębnej umowy.
g) Uczestnik ponosi odpowiedzialność za stawiennictwo w miejscu realizacji usługi, zgodnie z informacją umieszczoną w opisie usługi. Nie zgłoszona wcześniej niż na 14 dni przed realizacją usługi nieobecność skutkuje brakiem zwrotu zapłaty.
h) Zapisy na daną usługę odbywają w sklepie i są płatne w dniu złożenia zamówienia poprzez Przelewy24 lub przelew tradycyjny na konto nr 19 1090 2529 0000 0001 5231 2352 Zapisy nie opłacone nie są honorowane.
i) Organizator (Kanagi Agnieszka Nowakowska z siedzibą we Wrocławiu (54-129), ul. Skrzydlata 24/3, NIP: 894-114-82-94) zastrzega sobie prawo do odwołania świadczenia danej usługi z powodu siły wyższej, oraz innych przyczyn od niego niezależnych. W takim przypadku klient, którzy dokonał wpłaty, może możliwość wyboru: skorzystania z takiej samej usługi w innym terminie, wykorzystania pieniędzy na inną równowartościową usługę lub zwrotu wpłaconych środków
j) Po zakupie klient otrzymuje drogą elektroniczną informacje ze szczegółami organizacyjnymi dotyczącymi formy i miejsca świadczenia usługi.
k) W przypadku świadczenia usług indywidualnych stacjonarnie, miejscem świadczenia usługi jest siedziba organizatora, o którym mowa w punkcie i), chyba, że strony postanowią inaczej. W tym przypadku kierując się dobrem klienta, strony uzgadniają miejsce drogą telefoniczną lub elektroniczną. Miejsce i termin spotkania strony ustalają najpóźniej 3 dni przed terminem realizacji usługi.
l) Istnieje możliwość wystawienia faktury, o czym klient informuje w dniu zakupu usługi.
4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.santulana.pl , dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a.) przedmiotu zamówienia,
b.) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (ujętych w opisie towarów),
c.) wybranej metody płatności,
d.) wybranego sposobu dostawy,
e.) czasu dostawy.
4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Kanagi Agnieszka Nowakowska z siedzibą we Wrocławiu (54-129), ul. Skrzydlata 24/3, NIP: 894-114-82-94 Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
5. Dostawa
5.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską wybraną podczas zakupu. Koszty i formy dostawy są każdorazowo widoczne podczas składania Zamówienia.
5.3. Termin realizacji dostawy wynosi od 3 do 7 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia, o ile strony nie postanowią inaczej.
5.4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.santulana.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
5.5. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
5.6. Dostawa Towarów dotyczy wyłącznie Towarów - produktów, nie dotyczy Towarów - usług.
6. Ceny i metody płatności
6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki
6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a.) przelewem na numer konta bankowego 19 1090 2529 0000 0001 5231 2352,
b.) płatnością w systemie Przelewy24,
c.) inną forma płatności, o ile Sklep taką udostępni Klientowi.
7. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
7.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres podmiotu prowadzącego sklep internetowy podany w niniejszym Regulaminie.
7.2. Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Termin ten nie dotyczy Towaru w formie usługi.
7.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku
rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez www.santulana.pl , przed upływem terminu 10 dni od zawarcia umowy;
publikacji w dowolnej formie, która ma charakter m.in. podręcznika, poradnika lub zeszytu ćwiczeń po dokonaniu przez konsumenta jakiegokolwiek wpisu w dowolnej formie w tejże publikacji;
towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone
7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres: Agnieszka Nowakowska, Wrocławiu (54-129), ul. Skrzydlata 24/3
7.5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7.6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
8. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. Kanagi Agnieszka Nowakowska z siedzibą we Wrocławiu (54-129), ul. Skrzydlata 24/3, NIP: 894-114-82-94 jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@santulana.pl. Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
8.3. Podmiot prowadzący sklep internetowy nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
9.1. Podmiot prowadzący sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić podmiot prowadzący sklep internetowy o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Agnieszka Nowakowska, Wrocławiu (54-129), ul. Skrzydlata 24/3, mailowo pod adres info@santulana.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
9.5. Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
10. Postanowienia końcowe
10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy [podmiotem prowadzącym sklep internetowy] a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy [podmiotem prowadzącym sklep internetowy] a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę [podmiotu prowadzącego sklep internetowy].
10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.